paris is marine blue

jag är sämst på att blogga nu. jag vet! jag får bättra mig. Jag har i alla fall handlat upp två nya lack. Ett lite röd/rosa men jag tror det komme rbli mer rött än rosa och så ett marin blått nagelack med lite stänk av glitter och glamour. Jag kommer inviga ett av dom imorgon men jag vet inte vilket än. Det får bli elle belle bi.
#1 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Härliga färger!

#2 - - Siri - En personlig blogg om mode och stil.:

Cool blå färg! :)

#3 - - Samantha:

Jag är en frekvent användare av Paris, gilla!

#4 - - EMELIECATRINE:

Jättefina bilder du har skickat till mig på mailen, ska verkligen försöka ta tag i designen nu på allvar. Motivationen har varit bortblåst bara...tyvärr. Men jag lovar, du ska få en jättefin design =)

#5 - - Paulina hilding:

snygga, gillade båda! :)

#6 - - jennifer:

häärliga färger på lacken :)

#7 - - jennifer:

häärliga färger på lacken :)

#8 - - angelica:

åh vad fina, blev lite småkär i det blåa!

#9 - - Fani:

fina färger! speciellt paris gillade jag :)