wild rose

jag avskyr blder ibland. färger blir aldrig rättvisa, kvittar hur bra kameran än är så blir det inte de som man vill ha. bläh.  jag funderar på en ny kamera och då är inte min kamera ett år gammalt ens men jag vet att jag kan få bättre för de priset. nå..häromdagen handla jag ett nytt läppstift som jag är ganska nöjd med. det kommer från Lumene. Läppstiftet kosta 79 klr och kom från serien "wild rose". jag hade svårt att bestämma mig så jag tog denna,  som både har ljus färg av rosa och persika tillsammans. jag gillar det! jag får ta en bättre bild sen.


#1 - - lovisa/polichinelle:

ser tjusigt ut! (ps. har du testat att ändra vitbalansen? färger ser ju olika ut beroende om de är tagna i dagsljus, med lysrör, glödlampa, i skugga osv...)

#2 - - anna:

kul med nytt läppstift :)

#3 - - Fani:

thanx :)

aj då, det var tråkigt att höra. men ja som du säger, så kan det bli ibland.



köpte tre nya läppstift förra veckan och irriterade mej också på att de var så svårt att fånga de riktiga färgerna på bild.

jag köpte föresten bland annat ett som hette wild rose men det var typ barbierosa verkligen babyrosa sådär :O

puss!

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

grym färg!