bröllopsringen.

När jag kom hem från jobbet igår så fick jag två underbara presenter. En underbar ring med så ljuvliga färger! Och ett fint halsband som jag är så kär i. Ringen är enorm och så vacker. Jag kan inte sluta titta på den. Christoffer överrasska  mig totalt. Fick jag bestämma så skulle detta vara min bröllopsring, och varför inte? den dagen jag gifter mig med honom så plockar jag fram den ;) Han är för underbar. ÄLSKAR HAN ÖVER HELA MITT LIV.

#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sjukt läcker ring!

#2 - - Fani:

tack så mkt söta du! :) ja , det behöver ju inte va värsta avancerat för att va snyggt, håller jag med om.

nae men vad gulligt och gud vad fin den var, ringen! :)

puss

#3 - - Amanda:

jäklar vad snygg!!! det gör du rätt i!



sv. haha jag är likadan, förbannar mig över alla som tänkt som jag och som sitter inne på internet exakt på sekunden som allt släpps. som högst får man själv tag på en halvful scarf eller nått ;)

#4 - - Dixi Wonderland:

Svar: Ja en kopp då och då är helt okej men jag kommer aldrig börja dricka flera koppar om dagen xD

#5 - - Nicole:

Så fin!

#6 - - Siri - En personlig blogg om mode och stil.:

Åh så vacker!! :)

#7 - - Siri:

sv: Ja men det måste du absolut! Det är verkligen en paradisö med många smultronställen :)

#8 - - giulia:

ringen är så vacker !