i like the way.

nu är det helg. jag är lite friksare men det känns i näsan än. att det kan vara så jäkla segt. ska åka till christoffer idag och se om han har pakat. ska hålla koll på han annars får jag tända en brasa vid hans rumpa så han börjar. locka håret innan med, såg ut som en pudel nästan, men sen drog jag ut dom och dom blev så vackra. jag är nästan beroende av att locka håret just nu, bara för jag intalar mig själv att jag har kort hår och vill inte ha rakt när det är kort (gillar inte det på mig själv) så  nu lockar jag det. vi ska inte prata om volymen jag får när jag lockar det. wow upplevelse när man är klar! och idag orka jag inte ta till min kamera. fick bli min älskade photobooth.

en sak som inte syns på bilden är min färg på läpparna, min absoluta favorit just nu. jag bad om en röd/rosa färg för jag har själv blandat dom två färgerna tillsammans ibland och jag blev kär i den. när jag fråga på body shop så tog hon fram en, voila lisette var nöjd.

trääävlig hääälg väää!

#1 - - anna:

kul att du mår bättre :)



och fin du var i lockar!

#2 - - ELIN:

så fint hår!

#3 - - Ingrid:

tack :)

#4 - - Jennifer:

jamen visst är den :)



hoppas du får en fin kväll

#5 - - Jenny:

ÄLSKA DIN FRISYR!

Gud va fin du var i den!!

#6 - - Joises:

vilket härligt hår!!

#7 - - Clara:

Fin blogg!

#8 - - Marcus Å:

Det blir lugnt för min del idag också. Hur mår du då? :)

#9 - - Johanna:

Grymt fint hår och fina ögon!

#10 - - Emma says style, love & rock and roll.:

så fina lockar!

#11 - - Astrid H.:

SHIT vilken fint hår du har!

#12 - - Mikayla:

Fin håre!!

#13 - - sarase:

ge mig din frisyyyyr ;) wow, riktigt fint!

#14 - - Samantha:

Love the hair!:D