the black one.

älskar den är väskan. köpte den på åhlens. den är liten så jag får inte ner allt som jag vill så som jag har behandlat den så får jag ner en hel del just nu, höhö.  älskar den och vill ha med mig den överallt. den ser inte så billig ut heller och det är jag ganska så glad över.  har en liknande i grön, från hm och sen har jag sett en i lila från nelly. vågar man?

#1 - - mamma:

ja jag sitter bara och undrar när den där väskan ska bli min?? hehe...Lila? tjaa...varför inte? ska ju vara starka färger denna våren :)

#2 - - Jennifer:

Åh vad snyGG!! Det liknar ju mulberry alexa bag! Hur mycket gick godingen på?

#3 - - anna:

vilken fin"

#4 - - Maja:

helt galet fin ju!

#5 - - Fani:

jasså, där ser man :) ska vi byta ;) haha.

tack :) jaa, det suger verkligen att va sjuk. så jobbigt att det inte börjar kännas bättre heller :/

verkligen skitsnygg väska! ser nästan ut som en såndär lyxig dyr jäkel kändisarna bär runt på :)

puss

#6 - - sarase:

riktigt fin väska tjejen!

#7 - - Anonym:

Behöver du nya solglasögon?

Jag tävlar ut ett par valfria solglasögon som du kan vinna från saltopeppar.se



Ta dig en titt!

http://photonerden.se/2011/february/utkast-feb-21-2011.html#comment



Ursäktar om du inte tycker om "reklam"

#8 - - Sari:

Supersnygg väska!

#9 - - DAISY:

Åh vad snygg!!