and the love is gone.

weho. grattis till oss. vi har fått igång internet. det första jag och christoffer gjorde efter maten var att ta varsin dator och gå och sätta oss i det första och bästa hörnet i lägenheten och bööörja surfa! kärleken försvann...jag ser hur den flyger iväg...

på tal om mat. sjukt god mat åt vi idag. jag åt två och en halv gång, så de så och nu proppar jag i mig fullt med godis. det ska vara gott att leva, sägs det. vin, god mat, godis och en god man.  om ingen annan säger det så säger jag det: det är dumt att inte leva :)

#1 - - Dixi Wonderland:

Svar: Jag testade med plattången men de funkade inte alls för mig :P

#2 - - Marcus Å:

Vad gott det ser ut! Händer idag då? :)

#3 - - anna:

Det ska va gôtt å leva, annars kan det kvitta ;) haha men sant ju!



svar: tackar så mycket! :)

#4 - - Johanna:

Jag har köpt bokstäverna i en inredningsbutik i Norrköping som heter Casanova, men jag tror att det går att få tag på dem i många andra butiker också.

Mvh Johanna

#5 - - Anna:

Åhh gud vad gott det ser ut!:) man måste ta för sig av livet.:)

#6 - - Wysteriia:

Haha låter bekant det där när man inte suttit vid datorn på ett tag ;)