förvaring för sminket

jag blev arg för ett tag sen på allt smink som bara låg. jag fick rensa och sortera sen gick jag till ikea och köpte upp ett bra sminkförvaring system. är riktigt nöjd med det och det är väldigt lätt för mig att hitta vad jag vill ha med. ett tips när det kommer till läppstriften så sätt gärna botten uppåt, så ni kan se vilken färg och villen det är så man slipper kolla igenom alla. speciellt om man har mycket från MUS, som i mitt fall.

#1 - - Anonym:

Ser ut att vara fiffigt! Vad kostade det och vilken avdelning? Hur stort är det? :) hade också behövt förvaring!

#2 - - Siri:

Smart!! :)



sv: Men eller hur!! :) Hon är galet duktig och riktigt inspirerande :)

#3 - - SOFIA:

Hoppas du haft en fin måndag! KRAM

#4 - - Wysteriia:

Åh jag hade också behövt en massa bra förvaring! :D

#5 - - Jennifer:

Åh supersmart ju!!! ska nog också införskaffa mig sådant.

#6 - - Emma says style, love & rock and roll.:

åh så smart!

#7 - - Kashaya:

Vilket smart! Själv har jag bara genomskinliga plastlådor från Ikea men de är svåra att hitta i...

#8 - - Sophie:

Vad heter produkten? Ska till Ikea imorgon och ska köpa en sån - så smart och snygg!! :)

#9 - - Sophie:

Hittade den :-D