how soon is now.

jag vill ut och resa. vi ska faktiskt snart ut och resa och det är bara några dagar kvar. då flyr vi sverige och åker tillbaka till italien.  det ska bli underbart härligt att få uppleva våren/sommaren där. nu ska jag bara skynda mig att sticka till jobb. just nu gillar jag inte alls att åka till jobb. det är jobbigt och grymt irriterande.



#1 - - Fani:

jaa , men är inte det rätt dyrt isf?

fan vad najs med italien!

#2 - - Wysteriia:

Men gud vilken bild...dem hade jag velat ha hemma som tavla :D

#3 - - mamma:

Lider med dig Gumman!!! Finns inget värre än irriterande människor som inte fattar nånting!!! hoppas det snart blir bättre när ordinarie B kommer tillbaka! :)

får jag plats i din resväska????? kan jag smyga ner i den tro? och hoppa ut när vi kommer till Italien? :))))



LOVE YOU!!!

#4 - - Ida:

Åh vad härligt, är också jätteressugen!

#5 - - anna:

underbar bild! :) och kul att resa!