minute after minute.

phu, mina ögon rinner och har sig. jag börja undra om det inte är foundation som ställer till det. att man är så pass ovan efter en sådan kort tid utan det? äh, får gå och kolla upp det. köpte en helt ny foundation också, kan bero på det. jag är värdelös när det kommer till smink. man känner sig som man fortfarande är på  stadie ett efter allt man gått igenom.

var i stan med mamma idag. det var riktigt mysigt och roligt. vi båda fick naglar på fingrana. jag kommer inte bita ihjäl dom mer (börjat göra det nu) och jag ogillar det verkligen. svängde förbi H&M med, mamma köpte hem en sweet leopard scarfs som vi båda ska dela på. tror jag kommer ha den mest höhö. åhlens fick det bli med. blev en skjorta där. är ganska nöjd med den men har inte prövat den ännu. får se imorgon!

Kollat igenom lite saker som inte skulle vara helt katastrof att ha här hemma. då tänker jag speciellt på en rutig tunika/skjorta. tror jag hittat den (på bild) och den är från lindex, 199 riksdaler. ÖjöjÖjöj! Ett par skinnbyxor eller leggins, det är något jag funderar på. dock så känns det som man kommer svettas?!




#1 - - frida sjöholm:

jag gillar skorna! :D

#2 - - Meg:

snygga grejer :)

#3 - - malin:

Jag tycker de va riktigt snygg skjorta & leggins iaf. vart är legginsen ifrån?:)

Kanske man skulle svettas, men de passar bra nu i vinter då de blir den kallaste på 1000 år!!!! Ouuuusccch!

#4 - - Anna:

Jag tycker att det är helsnyggt med skinndetaljer på leggings. har bestället ett par från HM-katalogen men dock är det inte så mycket skinn. Bara över knäna och lite på låret :)!

#5 - - Emma:

Hejsan!

Jag funderar på att starta upp Veckans blogg eller Veckans bild på min blogg. Jag har svårt för att bestämma mig och därför behöver jag din hjälp!

Vad tycker du jag ska ha?

Veckans Blogg eller Veckans Bild ?



Hoppas du får en trevlig dag(:

#6 - - Daniel:

Vill ha allt!!

#7 - - JENNY:

Skinnleggings? Ja, dom är ju bekvämare & inte lika varma ;)

#8 - - Anja:

Svar:

Haha, positivt?