I GIVE YOU MY LOVE.



morgon låt har guld i öronen (tom boxer ft. antonia - morena) ...eller så. jag vakna för en halvtimme sen. jag vaknar aldrig såhär tidigt annars. när man ska till jobb ska jag egentligen vara uppe såhär tidigt bara för att hinna med allt. nej då, jag sover till tio och tar det som det kommer. phu. ska snart ner och äta frukost och njuta av att solen är framme. härligt!

och ja, man råka somna med smink på. är inne i denna period nu då jag använder foundation. gjorde jag inte under hela sommaren och fram tills nu. gjorde inte heller så mycket innan sommaren heller för den delen. men nu så...och det är ju satan livsfarligt att somna med smink känner jag. eller kanske inte livsfarligt men farligt för hyn. jag får sällan finnar. idag vakna jag upp med tre små röda dotts. härligt! aldrig mer vara lat.
#1 - - Dixi Wonderland:

Svar: Köpte du den svarta istället då? :P

Jag tycker ljusa kappor är finast ;D

#2 - - Dixi Wonderland:

Svar: Kolla e-bay om du brukar handla där. Där finns en massa billiga skit snygga kappor men kolla så att den du köper av har bra kommentarer om sig :P

#3 - - Jennifer:

Åh sjukt fina skor nedan från scorett - förstår att du drömmer dig bort till skovärlden, hihi :)



Hoppas din dag har varit toppen fina!

#4 - - Ruth Frida Marie:

Sv: Åhno! När jag precis hade köpt den så var jag ute med den samma kväll och så lossnade flertalet pärlor...besviken blev jag, så jag gick tillbaka dagen efter och fick en ny. Åkte raka vägen hem och sydde fast varenda liten pärla en extra gång.

#5 - - Alina:

Hejhopp kikar in =)

#6 - - Jasmine:

Svar: Tandläkaren är en skräck för många.

Kram

#7 - - Dixi Wonderland:

Svar: Tycker du ska köpan jackan om du känner kärlek för den. Min kappa är ju nästan för liten för mig men jag sket i de för jag var bara tvungen att ha den xD

#8 - - Jennifer:

Rekomenderar dig att köpa parfymen så himla god :)