sunday, holy sunday.

söndag, du fagra söndag. höhö.

jag är riktigt trött. det är sista dagen på jobb nu sen har jag semester en hel vecka. det blir Italien, Milano! Jag längtar något oehört. Då blir det fler sådana här bilder, fast säkerligen tusen stycken för att vara korrekt. Dessa bilder är från förra lördagen, då jag och christoffer hade vår lilla tur i malmö och därefter bestämde oss för att gå ut tillsammans, i vår ensamhet. det finns egentligen inget roligare ibland. jag älskar att gå ut med mina vänner, men när det väl är rätt dag för både mig och christoffer, så är det den bästa utgången på länge. Och jag fick äran och träffa Joseph Elanga, från MFF också. Vad kunde gå fel? ....och ja, har du iphone eller en annan mobil, så ladda ner appen "våghals" - riktigt nice att sitta och dra om man inte vet vad man ska hitta på.

#1 - - Jennifer:

Gör det! :) Det är så snygga!



Våghals, det spelat är ju riktigt kul!

#2 - - Lisa Lantz:

Sv: hahaha, ja det var ju ett bra betyg!:)

#3 - - A f r o b e l i t a:

Milano? Nej va kuul=) Ska bli kul att se bilder därifrån=)